Monday, March 22, 2010

JUALAN BUKU MAHAGURU


Salam semua. Entry kali ni adalah untuk mempromosikan jualan buku MAHAGURU tulisan Dato’ Wan Ahmad Fauzi. Buku ini mengisarkan tentang perjalanan hidup pengasas Silat Seni Gayong, Dato’ Meor Abdul Rahman bin Uda MOhd HAshim.

Cover of the book

Reasons why you should buy this book:

1. I have read the book and found that there are stories that I could not find on the net. Some stories that are unexplainable and his (Grandmaster’s) personality that makes him special and above all, great warrior in modern age.

2. Hasil jualan buku-buku ini akan dikumpulkan dan akan diserahkan kepada tabung Silat Seni Gayong sebagai dana untuk membantu guru-guru lama Silat Seni Gayong. Seperti yang kita sedia maklum, kebanyakkan guru-guru silat ini menghabiskan zaman muda mereka dengan mempelajari seni ini, sesetengah antara mereka tidak mempunyai pekerjaan tetap dan hanya bekerja sebagai gurulatih Silat Seni Gayong. Bagi yang uzur pula, mereka mempunyai sedikit masalah untuk mendapatkan rawatan di hospital kerana tidak mampu membiayai kos rawatan. Diharap kumpulan dari wang jualan buku ini dapat membantu mereka secara lasngsung.

Harga: 20.00 NZD

Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada sy di chat box atau hubungi 0211063057 (New Zealand). Emel: djazz_gayong@yahoo.com.my

*bagi sesiapa yang berhajat menyalurkan sumbangan secara langsung, boleh terus hubungi sy.


isi kandungan buku

No comments: